14 juli 2008

Don't you shake that body to the music

Idag är det;

Tre dagar sen jag bloggade
6 dagar tills jag börjar jobba
Konstigt väder
Måndag

Efter det är det ;

Två veckor tills skolan börjar
Dags att göra ett beslut som kan både göra skada och göra gott.
Slut på sommaren.

I födelsedagspresent fick jag penga, kläder, manikyr, ett superbra hårspray, en resa och lite annat smtt & gott. Tack alla tjejer och Oskar och mamma och ni andra som gav presenter. Tack för en gansa härlig kväll med solsken och cider (:

Jag är tom idag. Jag vet inte varför. Har sovit 13 ½ timmar inatt så då jag vaknade visade klockan 14.45 och jag blev less och fick ångest.

Nu ska jag packa upp och städa lite i mitt rum, det ser förjävligt ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

amanda, du FÅR inte lämna oss(mig) på ENP =(