7 juli 2008

I'm not afraid of dying, I just don't want to

Hehe, jag är en urusel bloggerska såhär års och jag skäms. Jag ska försöka bättra mig, för er skull.

Idag vaknade jag typ halv två så jag har mest myst på på storheden och med fläskfilé i munnen. Det har varit mysigt och gott. Trevligt att jag verkligen aldrig gör någonting. Verkligen aldrig alltså. Det kanske är därför jag inte bloggar särskillt ofta om mina intressanta händelser, eller?

En god nyhet är i alla fall att jag är i god form med att sprar ut mina naglar. Jag kan se en längd och om jag kollar på mina handflator kan jag nu faktiskt se naglarna från den vinkeln också. Vilka framsten.

Imorgon vankas stan och på torsdag väntas en 16-åring bli 17. Sedan på fredag är det middag hos mig med tjejligan och sedan grillning och festning på Udden. Kom vettja :)

Inga kommentarer: