7 februari 2011

Oki, jag gör väl en sån där 30 dagars lista jag också då. Men guuu förlåt jag är så sen, den är så ute osv. Vem bryr sig, jag är så inne att jag kan göra allting då det redan är ute, nu kör vi.


Dag 1 Presentera mig själv
Jag heter Amanda Persson, är 19 snart 20 år fyllda. Jag bor med min mamma i en fet (not) lägenhet i entrala Luleå men planerar på att så snart som möjligt flytta till en egen lägenhet, troligtvis tillsammans med the boy of my life.


Jag går sista året på estetiska programmet med inriktning dans, skittråkigt. Jag saknar identitet utan det men skolans dans är verkligen värdelös, välj snabbt om om du valt det och planerar på att börja det till hösten. Det är typ värt att välja om om du redan går 1an också. Själv gick jag Entreprenör under ett år av mitt liv men valde att byta. Tänk så många misstag man kan göra va. Men tänk också vilka bra vägar misstag kan ge på samma gång.


På fritiden hänger jag stora delar av min tid tillsammans med Fernando, kärleken i mitt liv. Dansar gör jag också oräkneliga timmar i veckan. Undervisar små knattar i streetdance och lyssnar väldigt mycket på musik. Inte nödvändigtvis hiphop som ni kanske tror då ni läser vad jag undervisar i.

Jag mer eller mindre älskar mig själv