13 februari 2011

Dag 7 Min bästa vän
Lena Josefsson. Hon är en sån där vän som jag inte träffat på flera månader men ändå vet att vi kommer var bäztisar för alltid. Vi är väldigt olika och tycker väldigt annorlunda i många fall men vi förstår varandra och vi accepterar varandra för våra olikheter. 

Jag har några andra väldigt (!!) närä vänner som jag ser som mina bästa vänner även dem men Lena är hon jag varit med längst, så hon platsar fan på denna punkt. Det är hon som ska vara där. Men Lena B och Frida, även ni är bäst, jag hoppas att ni inte blir ledsna nu för ni är så jävla bra ändå.

1 kommentar:

Lena sa...

Nog tusan är det jag som ska vara där! Det kommer alltid vara du & jag, dom där två tjejerna som alltid klippte samma muppfrisyr, coolast i byn, varje torsdag i stallet (okej piinigt), på basketplan varje kväll (trots att vi sög), gungorna på skolgården, fin sång i flugan till "Jump, foor my lovvee, jump in osv..) åka moppe varje dag.. Det är du & jag tills rullarton åker fram my friend!

Älskar dig mest.