27 februari 2011

Jag är en hell of a blogger, är jag inte? Jag har inte haft fullt upp denna gång, jag har bara inte orkat. För det är tråkigt att blogga utan bilder och jag har inga bilder. Men jag ska försöka ta under lovet. Oki, alla vet att det inte komma hända men jag ska fan försöka förvåna er.

Jag Matchade i fredags och det var helt okej roligt för första gången på väldigt länge. Idag är det sportlov för småttingarna och efter lovet slås mina söndagsgrupper ihop och jag får bara en ynka grupp. Två med onsdag. Det sög ju, hur ska jag nu kunna shoppa den 25e??!?!?

Nästa helg äre MAKE OUT, jag ska vara Robyn. Så fett jävla kul med Fridolinan!! Och på måndag åker Fernando till Spanien och lever livet en vecka. Vad har han tänkt att jag ska göra då va va va? Innan det ska vi hinna åka långfärdsgrillor, utförsåkning och besöka Jokknokk. Ett norrländskt sportlov med andra ord.

Nu ska jag äta en apelsin och njuta av min fa-a-aaantastiska musik. I eftermiddag blir det till att laga korvstroganoff m. ris hos Holmqvistarna och Hjelten.

Inga kommentarer: