13 januari 2011

Lenis är den bästa i hela världen. Hon har alltid alltid varit min säkraste vän som jag alltid älskat mest av alla. För hon är mer än bara min vän, hon är min syrra. Så är det. Och vi har inte träffats ordentligt sedan 2an på gymnasiet (din 2a alltså, Lena) och det gör ont. Men det gör ändå ingenting, för jag vet att vi ändå är älskar varandra lika mycket. För hon är ju min syrra förfan. Och syskon är alltid syskon. Du är för alltid min bästa vän och min familj och i mitt hjärta, Lena. Förlåt för alla dåliga dagar och tack för alla de fina, vi har hela livet kvar att leva ihop! Tänk en lägga i Stockholm, fan vad coolt det kommer bli!!

För nu ska hon flytta, till Stockholm. Och där lär hon väl stanna, för vem fan vill tillbaks hit då de bott där? Hon lever sitt liv, sin dröm och sitt kall. Hon kommer bli en fantastisk fotograf känd över hela världen. För att hon vill, vågar och för att hon kan. Hon är bäst.

Fattar inte hur du orkar med mig men jag älskar att du gör det, jävlar var jag kommer att sakna dig.