7 januari 2011

Fint, fattar inte hur man får plats med så mycket mat och godis i magen. Slutar aldrig äta, ändå är min största rädsla att bli ett fetto. Jag tränade ju i alla fall idag, tack gode gud. När jag kom hem hittade jag lite godis som jag käkade upp kom jag just på, det blir väl plus minus noll då. åh. Ska snart diska (= stå upp = bättre än att sitta om man vill sluta vara fet) och sen duscha (= stå upp i konstiga positioner och shaeva. Ja, äckligt jag vet men jag har också hår som måste ansas lite då och då). Först ska jag väl äta upp den sista godisen. Får ju så ont i magen av choklad. Be mig sluta snälla. Om jag inte kommer till skolan på måndag är det för att jag inte får på mig nå kläder okej?

1 kommentar:

ellen sa...

MEN GE DIG!
ÄT DITT JÄVLA GODIS OCH VAR JÄVLIGT NÖJD. MAN ÄR INTE OLYCKLIG NÄR MAN ÄR FET.

jag blir faktiskt lite ledsen när jag läser sånt här.

kram