21 september 2010

shit, min mamma är angry woman för att jag frågade hur många gånger man kan smittas av magsjuka av samma person. Gud, det var bara en fråga. Men (!) magsjukan härjar i huset och har gjort det hela helgen. Mor min drabbades på fredageftermiddag och i söndags var det min tur. Lite småjobbigt sådär med tanke på att jag älskar att 1) äta och 2) träna. Nej, har inte kunnat göra något av det på ett tag. Oki, har ätit endel för det var så gott och det stannade i magen lixom. Fick bara en släng. Nu får vi väl hoppas att jag eller mor inte smittar varandra igen bara....Trodde ju man blev immun.......

Min kamera är spårlöst försvunnen sen i lördags så kan inte lägga upp bilder ännu. Gör det då jag fått tillbaks den, kanske imorgon då.

Slutar smitta under kvällen så jag är åter i skolans lokaler imorgonbitti, 08.15. Hejdå.

Inga kommentarer: