23 september 2010

Bloggläsare, ska göre en favorit i repris. Kollade upp vad jag bloggade om med mina glödheta bloggfingrar för exakt 1 år sedan och voila, ett test. Gör det igen, tar nu bort allt tråkigt så den blir mer värd att läsa!!!


SENASTEPERSON SOM:

Sov i din säng: Fernando, det var mysigt
skickade ett sms till: Fernando
Du fick sms av: Fernando
Du ringde: Fernando
Som ringde dig: Fernando
Du åkte till stan med: Maja, Ellen och några fler gick till stan en natt i helgen.
Du kramade: Fernando, i SÖNDAGS :(
Som skrev till dig på msn: uuh, tror det var Fernando även det. Stalkerman..
Du träffade: Mamma, den enda jag sett i flera dagar..

DAGENS

Humör: Frisk (håller tummarna), less utav fan, pigg
Klädsel: Grå mjuksbyxor och vitt Avant Garde - linne. Är sexig
Tid du kom hem: Har aldrig gått någonstans..................................
Köp: Dagens? hahhaha..........Igår vare nog blåbärsthéet.
Mat: Vet inte, något helt ok normalt hoppas jag.
Smink: i love natural, med en finne på kinden.
Måste: plugga och göra nå av mitt rum, ser ut som en fängelsecell.
Vill ha: Fernando
Fundering: Undra om  jag smittar ännu.
Tråkigaste: Att i tvång vara hemma.
Längtan: Fernando

LITE SAKER:

Vad ska du göra under veckan: i helgen har jag nå träningar och lite jobb.
Hur går det i skolan: Bra, är som vanligt bäst.
Hur är det med familjen: bra, tackar som frågar.
Vem är den yngsta av alla: jaaaaaaaaag, kommer leva längst,WOHOO

VÄLJ ETT

Coca cola eller fanta: Coca cola
Sjuk eller frisk: låt mig tänka som just lidit i snart 5 dagar.....sjuk tror jag!
Choklad eller chips: ohja, sexxy chocolate
Mobil eller dator: Mobil

FRAMTID

Drömyrke: Livsnjutare
Vill du ha barn: Ja, om de är fina. Tre stycken, två män och en kvinna.
Kommer du ha ett bra jobb: Ja?
Kommer du ha körkort: HAHAHAH absolut.............................Inte
Vart vill du bo: Södra Sverige, storschtan.
Kommer du gifta dig: Ja, är redan gift.
Fortfarande studera: ja, hela livet ut typ. Safear lite.

DE SENASTE 48 TiMMARNA HAR DU:

Kysst någon: Neeee :(:(:(
Gråtit: jaaaaaaa :((:(:
Köpt något: jaaa, thé, bröd och hyrt några filmer
Varit sur: jaa, lite butter....
Varit ledsen: JAA :(:(:(
Kramat någon: men nee, sluta frågaa :(:(
Sagt "jag älskar dig": neeeeej :(:(:(
Saknat någon: jaa !!!!!!!!!!!!!
Varit sjuk: Ja, usch vad äckligt det var/är.
Kallat någon idiot: ne, men tänkt att alla friska kan vara det.... .:(
Tittat på film: heheh, ja...Levt framför tv:n. Mamma blev arg.
smsat: jaa, men ingen har tyå svarat. Alla tror att det smittar via sms :(

Inga kommentarer: