23 september 2010

Fan vad great då jag inte vågar äta någonting med mjölkprotein till frukost. Förstår nu hur du känner dig Frida. Jag börjar även fundera på om jag är lite smått överkänslig mot gluten också, då jag får lite småont i magen så fort jag äter smörgåsar. kan någon förstå min sorg? Jag älskar ju smörgås.

Det mest tjilla med denna frukost är i alla fall att jag får dricka coca cola, WOHO. Det typdligen bra under sjukperioden men vafan, mamma köpte en till mig igår som någon slags förebyggande dryck kanske. SÅ jag slukar den nu. Har ändå inte ätit ordentligt sedan torsdag. Tror alltså inte någon större skillnad kommer märkas.

Och hurrni, om allt är som det ska ikväll, kommer jag till skolan imorgon !! Detta innebär att jag måste plugga engelska C idag. Fuuuuck.

Inga kommentarer: