15 februari 2010

Linnea kom hem dårå!

Mår bättre nu, så ni kan vara lugna och sluta oroa er för min skull (vilket jag vet har varit det enda ni gjort sedan jousbesöket). Den enda nackdelen med medicinen är att jag blir trött som ett djur och somnar så fort jag slappnar av. Därför (!) måste jag nu hålla igång efter skolan så jag inte missar mina trevliga kvällaktiviteter, i form av dansträning.

Har udner de senaste dagarna följt Spin3ornas indienblogg och jag säger då det, Linnea kom hem snart! Trots att de bara varit bortresta drygt 2 veckor känns det som om det var en evighet sedan jag träffade min kvinna, fan vad jobbigt. Komsi komis, vi har mycket att ta igen!

1 kommentar:

indien-linneaaa sa...

Amanda, vad håller du på med? Du verkar inte kunna klara dig utan mig utan du måste gå på medicin. Skärpning. Saknar dig med, kom till Indien så kan jag visa dig allt sjukt. Kramsi-kraaaam.