2 februari 2010

Dit kuken och fittan pekar

Lena löpte just iväg till bussen så jag satte mig här istället för att simma iväg till duschen. Vi har tidigare ikväll varit och tittat på Dit kuken och fittan pekar av Einar Bredefeldt (?) och betyger blir 4/5 grillade paprikamackor.

Tidigare idag var jag på mitt kanske längsta tandläkarbesök sedan min tandställningstid (14 års ålder). Fick ilskna blickar av tandhygienisten då jag bekräftade att jag inte använde tandtråd så från och med nu blir det andra bullar som skall bakas vill jag lova. Måste ge mor min lite hundögon så att hon köper lite plackers eller tandtrådar imorgon. Detta får bli mitt nyårslöfte, en månad senare.

Åkte också till Fernando och blev förkyld av hans hund. Då han (hunden) gick ut på en promenad blev jag frisk igen. Jag undrar just om det är hundar (alternativt pälsdjur) jag faktiskt är allergisk mot, jobbigt. Nu får ni gärna känna er välkomna att tycka synd om mig igen.

1 kommentar:

fridis sa...

*tycker synd*