25 februari 2010

KUHI föreställning

Sitter här, har just gjort klart svenskauppgiften och är hyfsat nöjd. Fernando sover sött i sängen som jag snart ska dyka ner i, fett skönt. Är trött så att yrseln tar över efter en lång dag med föreställningar. Yes, you heard med. KUHI-föreställningn ägde rum idag och mycket riktigt, vi briljerade. Tror aldrig jag njuter så mycket som då jag står på scenen, på riktigt. Vilken fröjd alltså, tror det är något slags kall i mitt liv.


Imorgon tänkte jag ta mig nöjet att sova bara liiite längre än vad jag egentligen ska men nej, då fick jag veta att jag ska vara hos tand-jävla-läkaren 08.20. Vafan är det för tid, varför valde jag den tiden för, är jag dum på riktigt? Börjar nästan misstänka det.


Ska nu smyga till toaletten för min tandbortsningsritual och sedan hoppa på Fersko så att han vaknar. hehhehe, skoja. Godnatt.


ps. bilder och videoklipp från KUHI kommer imorgon.

Inga kommentarer: