10 januari 2009

Lördag

Äntligen har dagen kommit. Den stora, underbara, inte allt för vanliga dagen. Träningarna smygbörjar och jag är laddad. Klockan 13.30 -15.00 ska jag alltså gå på workshop med Claudia Anderzon. Vilken kvinna. Offrar sin helg till att åka till kalla Luleå för att undervisa i dans. Thank you.

Före det ska dock jag, mamma, morbror och kusin på lunch någonstans i stan. Var vet vi inte riktigt ännu men jag hoppas det blir riktigt gott. Hehehhee. Inte för att jag är särskillt hungrig men mat är fanimej alltid gott.

Ikväll blir det myspys i Oskars lägenhet som nu står tom pg.a. hans resa till Egypten. Därför tog jag, Lena och Lena över den för en kväll. Tråkigt bara att jag måste städa den först, ananrs går det inte. Jag lär dö i så fall.

Ha en bra lördagskväll my friends.

Inga kommentarer: