16 januari 2009

Fredag

Thank god it's friday!

Var på syo-samtal idag. Ni vet ett sånt där man är på för att välja inför resten av gymnasietiden. Fick då veta att jag troligtvis får jobba matte med en MatteB-grupp istället för att kämpa med B-kurseni en matte A-grupp. Om detta sker kommer mitt schema se ut som nedan, vilket är brutalt! Eftersom det ser så tomt ut hade jag velat läsa utökad studieplan och bara läsa de utökade poängen denhär terminen, dvs. en eller två 50-poängskurser. Psykologi B kanske? Något förslag? Jag måste veta att det platsar enligt mitt schema också. Damn. Har helgen på mig att fundera.

Ikväll gäller det iallafall! Linnea kommer och vi ska göra sådannadär mysiga tjejgrejer. Se på film, kanske göra någonting smarrigt att äta (kom ihåg, inget godis) och spela spel. Lena kommer förbi för att färga sitt hår också och förhoppningsvis stannar hon en stund hon med (:
Nu ska jag till Kvantum.

Inga kommentarer: