7 januari 2009

Onsdag

Lite förändringar på bloggen kommer innom kort. Varför det dröjer att byta ut t.ex. mina vackra höstlöv beror på att jag har alla mallar och övrigt crap som behövs för detta på en extern hårdisk som jag råkade slå sönder sladden till. Ska troligtvis köpa en ny imorgon, om den inte kostar skortan. Måste nämligen också köpa ett minneskort till min mobiltelefon och någonting till Oskars 20årdag. Det svider att vara fattig gott folk.

Förutom det börjar skolan imorgon och jag kommer seriöst inte somna på väldigt länge. Somnade 04.00 inatt och vaknade runt 12.00 (plus att jag råkade vila en timma lite senare) så jag är iiinte så sugen på att lägga mig riktigt ännu. Efter skolstarten ska jag förhoppningsvis fika med Johanna, om hon vill svara på mitt meddelande (??!).

Annars har jag inte mycket att bidra med. Dansen tjuvstartas i helgen vilket är en lättnad. Oskar reser till Egypten, Afrika på fredagkväll vilket bara är fuskigt. 25-30 gradet varmt var det visst där.

Inga kommentarer: