15 september 2011

Nu kommer en bildvisning av min och makens lägenhet. Bilderna är tagna med mobilkamera oki. Och inte någon jättebra, utan en sån där vanlig. För min kameraladdare försvann under studenten. Laddaren men inte kameran alltså. Varför hade jag med den kan man ju undra.

Fin hall med absolut ingenting i den. Vi ska, inom kort, på Ikea med paret Lundmark Weinz Abrahamsson.
Sovrum m största  sängen i världen. Bilden gör inte sängen rättvis, för jag lovar vi hade ryms 7 stycken i den.
Var ba tvungen, bara för att jag är så sjukt fashion.
Walk-in sko och klädkammare. I'm lovin' it. Min dröm sedan jag föddes typ.
Köket, were the magic happens. Maten alltså. Idag bllir det fläskfilégryta m. ris och grönsallad.
Här äter vi, en annan vinkel då men det fattar ni ju. Klockan tickar på där i fönstret, rätt går den också.
Bara för att vi har världens största säng vill Gud straffa oss med världens MINSTA badrum. Ack o ve.
Vardagsrummet. Vi äger historiens första platt-tv. Mycket dålig, sämre än mammas tjock-tv. Dock är denna typ tjock också, undra om den klassas som platt idag...
Samma rum (uppenbarligen, samma soffa lixom) från andra sidan. Det är jag som spelar och sjunger på alla dessa instrument. Har en djembetrumma också, syns på föregående bild. Oh, jag är väldigt bra faktiskt!
Balkong, inglasad, yiiho. Tändare på bordet, avslöööjaaad. Skoja, den är till ljusen, ser ni dom??
Fin utsickt mot södra hamn. Mmmmmm, trevligt, brukar ofta stå och titta ut, filosoera och andas in friiiisk luft. m-m-MMH!

Det var allt, hejdå!

3 kommentarer:

maja lampa sa...

shittanz vad mysig lägga!!!

linnea sa...

VÄRD! Åh vad jag saknar dig! Komsi till ume snart oki.

Anna sa...

SÅ snyggt Amääända ! Snacka avis jag blir jaow !