13 september 2011

Fan vad jag älskar mat. Jag har (hör och häpna) börjat gilla (!!) att laga mat. Det är spännande på något sätt. Igår lagade jag i alla fall lax, ugnsstekta grönsaker och en fett god och nötig sallad. Till detta gjorde jag en dill/citrus sås. Tråkigt att jag fick veta att Fernando inte gillar dill, så jag fick äta den själv. Han vet då inte vad han gick miste om..

Idag ska Ferran lära mig att laga någon supertrevlig wook med fläskkött. Väntar som fan på att han ska sluta jobbet... Har tvättat både kläder och sängkläder i väntan på att tiden ska bli 16.00. Har också damsugit och skurat och sist men inte minst förberett för kvällens undervisning. Börjar förövrigt hitta tillbaks till dansen igen. Börjar älska det mer och mer. Nu behöver jag ba hitta lite muskler som försvunnit över sommaren.

Inga kommentarer: