4 augusti 2010

Jag skulle klippa till min cut igår. Det ser ju så enkelt ut men aldrig lär man sig. Att jag inte är gjord att skapa nya frisyrer. Så jag började klippa och tänkte att det kan ju inte bli fel då man klipper en sidecut. Nejdå, det blev inte så jättefel (om Henny ser det kommer jag skämmas, igen....) men jag hade ju självklart glömt bort att jag inte är såhär blond som ni tror för tro det eller ej, jag är en färgerska. Så allt eftersom håret blev kortare blev det även mörkare. Så jag har alltså halva håret grått och halva blondt. På Lulekalaset. För jag har inga pengar att färga det med. Snälla köp en blondering till mig.

Annars har jag ett och endast ett ärende idag. En nyhet har jag också. Ärendet är att gå till UM och lämna in närvaropapper för feriejobbet som är avslutat(!!!!). Utan dessa viktiga papper får jag inga pengar, help me. Jag behöver penki. Nyheten är att jag fått lite till jobb i höst, några lappar fler på kontot varje månad wohooo!

Nu ska jag ta på mig en mössa eller luva eller whatever och löpa till UM. De kommer tro jag är en gangstah.

1 kommentar:

frida sa...

lugnt, du är cool endå. hejdå