14 juni 2011

Carlings är mitt nya hem och Theresa, Ida, Rakel, Carro och Christian är min nya familj. Jag har, sedan 11 juni 09.00, jobbat 12 h om dagen. Vill påminna er om att det är 100% OB på helger, HALLELUJAH. Vill också påminna er om vilken krigare jag är som tog studenten 10 juni och ändå (!) var i tid i lördags. Ska nu jobba hela veckan lång med uppehåll fredag, då jag ÄNDÅ ska träffa familjen, på en ölrunda. Vi får aldrig nog av varandra.

Jag lovar, jag ska berätta och visa bilder från studentveckan, då jag laddar in dem och då jag inte jobbar 12 h om dagen. Kom på grand openingen på torsdag förresten, vi har riktigt fina erbjudanden må jag säga. Om jag nu inte handlar upp allt innan då.

Nu vet ni var jag håller hus och att det inte är p.ga. att jag är full längre.

Inga kommentarer: