13 december 2010

Om sanningen skall fram får den ljuga. Vilken kille han är den där Jöback, fyndiga ord som passar så bra in på verkligheten. Ne skoja men det är mycket nu faktiskt. Sjuk helg med rödvin, förfrusna stortår, krogkväll, oprovocerat våld och sena akutbesök. Är ledsen och tom i hjärtat och orkar inte plugga som jag borde. Sjukskrev mig också för att jag inte orkar var ledsen i hjärtat i skolan heller.

Träna ska jag tvinga mig själv att göra för att jag vet att det gör mig gladare i hjärtat, trots att det är mycket där också. Kluvna toppar och svåra danssteg.

Ska spara ut mitt hår också, har aldrig trivts i min bajsfrisyr. Om den blir kort igen skall den bli mer synkroniserad. Nu är det verkligen en rakapparat som råkade slinta. Så jag kommer var ful hela våren. Och på nyår. Fan så trist.


1 kommentar:

Anonym sa...

Vill Du vara med på en oförglömlig kväll?
Förföras in i en spännande ny värld av roliga vuxenleksaker? Nu söker jag personer som vill vara med på ett träningsparty, ett gyllene tillfälle att få känna på lite annorlunda underhållning, för Dig och kanske Dina vänner/väninnor!

Absolut inget köptvång!

Vill Du veta mer?
Tveka inte, kontakta mig på:
0767 - 72 61 86
jennifer.karlsson@himmelriket.se