2 juli 2010

Klasserna blir bara roligare och roligare för varje dag, man känner sig mer och mer säker på stilen och alla blir serri bara grymmare och grymmare. Har lärt mig att ta rätt t-bana till Balettackademien OCH gå efter rätt gator, med andra ord så har jag slutat gå vilse, känns sjukt bra. Stockholm är min nästa bostadsort, utan tvekan.

Imorgon är min sista dag här. Ska, hör och häpna, spendera den med pappa. Han ska på John Fogerty och det var passande nog samma vecka som jag var här. (Coolt att mamma också råkade vara här under veckan) Vi ska nog käka någon slags middag innan jag åker iväg på träning. Ska också se till att köpa en vattenpipa, om inte prislappen säger ifrån. Lofley.

Saknar min man väldigt mycket, det är den största nackdelen. Skulle ha tagit med honom!!!

1 kommentar:

Fernanda sa...

Ooh vad kul att höra!
Då flyttar du och jag ner efter skolan, Bra då säger vi så!
AWSOME!! :)